חופשות סקי

חופשות סקי

אחד מסוגי החופשה שהולכים וצוברים תאוצה בשנים האחרונות בקרב רבים הוא חופשת סקי. אז נכון, לא כולם יכולים להרשות זאת לעצמם ויש לא מעט אנשים שמעדיפים לעשות את החופשה הרגילה שלהם ביעד קלאסי ואטרקטיבי דוגמת ברצלונה, ברלין או לונדון, אך יש כמות הולכת וגדלה של ישראלים שבמקום לראות אטרקציה נוספת או עוד מוזיאון, מעדיפים להצטייד במגלשיים, כובע מחמם ומשקפי סקי, ולגלוש על השלג הלבן.

סקי באוסטריה

אחת המדינות הפופולריות ביותר לסקי היא אוסטריה. מדובר במדינה משופעת בשלגים ובעלת נופים מרהיבים, ובעיקר בעלת כמה מאתרי הסקי הטובים ביותר באירופה עבור חופשות סקי. אחד האתרים הללו הוא סן אנטון, אולי האתר המפורסם ביותר במדינה, כשייחודו הוא היותו מתאים לא רק לגולשים ברמה מסוימת, אלא לכל גולש, החל מרמת חובבן ועד רמת מקצוען. למי שמעוניין לגלוש באתר אך לא ראה מגלשיים מימיו, גם בית ספר לסקי נמצא באתר ויכול ללמד כל אחד, מילד ועד מבוגר, כיצד לגלוש. לצד הגלישה המסורתית באתר סנט אנטון, אחד מענפי הגלישה הפופולריים ביותר במקום הוא הסנובורד, זאת משום שבאתר נמצאים כמה מכשולים טבעיים יוצאי דופן המתאימים במיוחד לגולשים עם המגלשה המאתגרת.

מה אפשר לעשות באתרי הסקי חוץ מלגלוש

אך עבור כל מי שמגיע לאוסטריה, סן אנטון אינו האתר היחיד שמאפשר חווית סקי יוצאת דופן. האתר השני שעונה על קריטריון זה הוא האתר קיצבהיל, אתר שאולי מעט קטן יותר מסן אנטון, אך עדיין ידוע לכל בזכות המרחבים הפתוחים והמכשולים הטבעיים אותם הוא מציע לכל גולש סנובורד. יחד עם זאת, הסיבה כי חופשות סקי הן כה פופולריות באתר זה היא לאו דווקא בגלל המסלולים המיוחדים אותם האתר מציע, אלא בעיקר בזכות מה שקורה בו לאחר שהשמש שוקעת. בניגוד לאתרים רבים אחרים ברחבי אירופה בהם עת מתחיל הערב כל שיש לעשות הוא להישאר בבית המלון, באתר הסקי קיצבהיל יש גם לא מעט חוויות אותן אפשר לצבור גם מחוץ לשעות פעילות האתר. ברים בהם מתרכזים שלל התיירים שמגיעים אל האתר, מועדונים עם מוזיקה עכשווית ואפילו מסעדות יוקרתיות, כל זה מחכה למבקרי האתר קיצבהיל עם חשכה.

באילו עוד אתרים ניתן ליהנות מחופשת סקי ברחבי אירופה

כמובן שאוסטריה היא לא המדינה היחידה שמציעה אתרי סקי נהדרים עבור גולשי הסקי האלפיני וגם לא עבור גולשי הסנובורד. אירופה כולה משופעת בפסגות מושלגות שממתינות במיוחד לאוהבי הענף, כאשר בצרפת ניתן למצוא את האתרים המסקרנים של טין ו-ואל טורנס, באיטליה אפשר להגיע ולבקר באתרים הנפלאים של ואל די פאסה וצ'רביניה ואפילו במדינות דוגמת אנדורה, בולגריה ורומניה, לא יהיה זה מפתיע ליהנות מסקי.

שלח