דירות נופש בחו

דירות נופש בחו"ל

ליהנות מפתרונות לינה מושלמים בכל מקום

בשנים האחרונות הפכו דירות הנופש לאחד מפתרונות הלינה הפופולאריים ביותר, ובעיקר למשפחות עם ילדים. ישנן דירות נופש בחו"ל כמעט בכל מקום, אך בעיקר ניתן למצוא אותן ביעדים המבוקשים והמתויירים במיוחד, כמו: דרום ספרד, איטליה, גרמניה, ניו אינגלנד, אורלנדו שבארה"ב, לאס וגאס, קנקון ועוד. הן מציעות חוויה מסוג אחר ומאפשרות לשלב בין טיול באתרים השונים, לבין לינה בנוחות מרבית, לצד מחירים משתלמים וכדאיים מאד.

למי זה מתאים?

דירות נופש בחו"ל הן פתרון נפלא לכל אחד, ובעיקר בשל יתרונותיהן הרבים. הן מתאימות למטיילים או לקבוצות חברים, המחפשים דרך אלטרנטיבית לשהות ביעד המרוחק, אך בעיקר, הן פתרון מושלם לשילוב במסגרת החופשה המשפחתית. עבור משפחות עם ילדים מדובר בפתרון נוח מאד ואטרקטיבי במיוחד, אותו ניתן לשלב בכל סוג של חופשה.

דירות נופש בחו"ל - מדוע זה כל כך כדאי?

ליהנות ממגוון של אפשרויות  - דירות נופש בחו"ל מספקות לכם את כל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם. תוכלו לבחור באחת הדירות הנהדרות למשפחות וליהנות מחופשה מושלמת. רוב הדירות ממוקמות באתרי נופש אשר כוללים מבחר מסעדות, בריכות שחייה, מרכזי ספא, מתקני ספורט ועוד שפע של אפשרויות. בין אם מדובר ביעדים קרובים כמו קוסטה דל סול ומלגה, טוסקנה, פירנצה או דרום איטליה, או יעדים רחוקים יותר, כמו אלה הממוקמים בסמוך לפארקי השעשועים הגדולים של ארה"ב. מגוון האפשרויות רחב מאד והוא מאפשר לבחור את הפתרון המתאים ביותר על פי קריטריונים שונים: ישנן דירות גדולות במיוחד, המתאימות למספר רב של אורחים, ואילו אחרות קטנות יותר המתאימות למשפחה מצומצמת וקטנה. 
 
ליהנות מנוחות מקסימאלית - במקום ללון בבית מלון צפוף ויקר, תקבלו דירה גדולה, מרווחת ומאובזרת. מלבד מיקומה הנוח והנגיש מאד לכל אטרקציה ויעד אחר באזור בו היא ממוקמת, תיהנו ממטבח מצויד, סלון וחדרי שינה מרוהטים וכמובן אווירה ביתית ונעימה יותר. תוכלו לבשל בדירה, לנוח בסלון המרווח ולצפות בטלוויזיה בשעות הערב לאחר יום של טיולים וחוויות.
לשלם פחות ולקבל יותר - והמחיר? המחיר ללא תחרות. אין ספק שלינה בדירת נופש למשפחה גדולה או לקבוצת חברים, היא פתרון כדאי ומשתלם יותר, בהשוואה ללינה בבית מלון. זהו פתרון לינה שמתאים לכל תקציב ולכל סגנון. וכשמדובר בחופשה משפחתית הכוללת הוצאות כספיות גבוהות מאד, הרי שזוהי דרך נפלאה לחסוך בהוצאות, אך גם ליהנות משפע של אפשרויות נהדרות.
 
זוהי ההזדמנות שלכם לצאת לחופשה שתמיד חלמתם עליה ! היכנסו למנוע ההזמנות שלנו, בחרו את דירת הנופש המתאימה לכם, ותוכלו ליהנות משהות בלתי רגילה ופינוקים נהדרים. 
 

 

מתוך גליון לאישה

אוקטובר 2014

שלח