סיורים מודרכים בברלין
הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

סיורים מודרכים בברלין

השכרת דירת נופש בברלין היא פתרון מצוין עבור תיירים המעוניינים לחשוף את הקסם של אחרת הערים היפות בעולם. דירת נופש מתאימה לזוגות צעירים, משפחות עם ילדים וגם קבוצות או חברים בגיל הזהב. יש מגוון רחב של דירות נופש ברחבי ברלין מהן ניתן להגיע אל האטרקציות המרכזיות. יחד עם זאת, החיפוש וההחלטה על השכרת דירת נופש היא רק השלב הראשון בתכנון חופשה מושלמת. כדאי להכיר מראש את הפעילויות המומלצות בברלין ולהקצות זמן לביקור באתרים המובילים.

ברלין היא עיר עם מגוון מוזיאונים, פארקים, קתדרלות ואתרים. בתוך העיר יש מערכת משוכללת של תחבורה ציבורית הכוללת אוטובוסים, רכבות קלות, רכבות תחתיות ורכבות חשמליות. כדאי לבצע סקירה קצרה של איזורי התיירות המרכזיים בברלין לפני שבוחרים דירת נופש, ולהתייעץ עם אנשים שמכירים את העיר. במידה ומחליטים ללכת ברגל באחת מעונות המעבר או הקיץ, יש לשים לב להליכה על המדרכה ולא על מסלול האופניים. במקביל, ניתן פשוט לשכור אופניים ולהגיע במהירות למרבית האטרקציות המפוזרות בסביבת העיר ברלין.

אטרקציות היסטוריות

האטרקציות החשובות מצליחות לשלב בין העבר העשיר של ברלין והייחודיות שלה בתור עיר מתקדמת ומודרנית. אפשר לדוגמא להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע מדירת הנופש אל איזור הרייכסטאג. זהו הבניין ששימש כמושב הפרלמנט בגרמניה עד שנת 1933 ומאז 1990 הוא מסמל את אחדותה של ברלין. צעדה קצרה על משטחי הליכה נוחים תאפשר לכם להגיע לראש הכיפה ולראות מחלונות הזכוכית את נופי העיר.

בנוסף, במרחק הליכה מבניין הרייכסטאג תמצאו את שער ברנדנבורג. זהו אתר היסטורי חשוב שהיה סמל לחלוקת ברלין בין מזרח למערב. צמוד אליו מחכה אנדרטת השואה המרשימה שהוקמה במבנה בו שכנה לשכתו של היטלר. מתחת לאנדרטה שוכן מרכז מידע אותו כדאי לנצל כדי להעשיר את הידע בקרב ילדים, צעירים ובני נוער המגיעים לברלין.

מתי כדאי לקחת סיורים מודרכים בברלין?

אי אפשר לדבר על אטרקציות בברלין מבלי להזכיר את היתרונות של סיורים מודרכים. ראשית, כמעט בכל יום יוצאים סיורים מודרכים בשפה העברית. אלו סיורים המתאימים למי שמבקר בעיר בפעם הראשון או לכל מי שרוצה ליהנות מליווי מקצועי. שנית, הסיורים כוללים ביקור בכל האטרקציות המובילות ולכן הם חוסכים זמן, מאמץ וכסף. הסיורים מועברים על ידי מדריכים המכירים היטב את ברלין וניתן להתאים אותם לצרכים האישיים.

רשימת האטרקציות אליהן מגיעים במהלך סיורים מודרכים בברלין היא כמעט בלתי מוגבלת. אפשר לדוגמא להתחיל את הסיור ברחובות העיר כדי לפגוש את התושבים הצבעוניים, להמשיך עם ביקור קולינרי במסעדות המובילות ולקנח עם אתרים יהודיים מרכזיים. מומלץ להתעקש במהלך הסיור גם על אטרקציות ייחודיות כמו בית ועידת אנזה בו הוחלט על "הפתרון הסופי", מוזיאון מרטין גרופיוס באו המציג תערוכות מתחלפות וכמובן הרובע היהודי.

שלח