השכרת דירת נופש לטווח ארוך

השכרת דירת נופש לטווח ארוך

ישראלים רבים חולמים על אפשרויות תעסוקה מעבר לים, ומתעניינים לגבי האופציה של השכרת דירה לטווח ארוך. ניתן להצביע על לא מעט ערים אטרקטיביות ברחבי העולם כיעדים פופולאריים לעבודה בחו"ל, אשר יכולות להציע כל מה שאנו רק מבקשים ואף יותר: תרבות פנאי ענפה, פעילות במשך מרבית שעות היום והיממה, אטרקציות תיירותיות, מגוון הצעות עבודה בחו"ל, דיור במחיר נח ועוד. כך שאם יצא לכם להתעניין בשלב כזה או אחר לגבי הרעיון לעבוד בעיר במדינה זרה, אזי אנו ממליצים לכם בחום להמשיך לקרוא את המאמר, שכן הוא הולך להתעסק בנושא של השכרת דירה במקומות האטרקטיביים ביותר בעולם במסגרת עבודה בחו"ל.

במהלך המאמר אנו מתכוונים לסקור אפשרויות של השכרת דירה בשתי ערים שמעטים האנשים שלא היו רוצים לגור בהן: ניו יורק וברצלונה. אין ספק שאם אתם מחפשים אחר העיר המושלמת לגור בה, אחת מהערים הללו עשויה לענות באופן מדויק על הדרישות שלכם, כאשר ההבדל בבחירה עשוי להיות נעוץ בדרך כלל בהעדפה של עיר עם קבוצת הכדורגל המפורסמת בעולם או העדפה של עיר ללא הפסקה שיש בה פשוט הכל מהכל.

לעבוד ולהשכיר דירה בברצלונה

בשל המשבר הכלכלי שהיה לאחרונה בכלכלה הספרדית ניתן לחוש בירידת מחירי הנדל"ן בלא מעט ערים ברחבי המדינה ובין היתר גם בברצלונה, בירת קטלוניה. אמנם הכלכלה של ברצלונה נשארה חזקה ואיתנה, אודות לקבוצת הכדורגל שמושכת אליה תיירים רבים מרחבי העולם, אך למרות זאת ניתן לחוש במגמה של ירידת מחירים קלה באזורים מסוימים.

אם אתם מעוניינים לשכור דירה לטווח הארוך בברצלונה, תוכלו להרחיק מעט ממרכז העיר ולמצוא לא מעט דירות נופש זולות במיוחד בברצלונה המוצעות להשכרה ארוכת טווח למקומיים ותיירים כאחד. הבדלי המחירים בין המרכז לפרבר העיר הינו דרמטי למדי, כך ששווה לבדוק אם אתם מוצאים משהו שמוצא חן בעיניכם. אם אתם מחפשים דירה זולה ואתם רוצה לשלב זאת עם עבודה בחו"ל, אין ספק שכדאי לכם לבחון לעומק מגורים בערים כמו ברצלונה וניו יורק.
מגוון אפשרויות התעסוקה בברצלונה לצעירים הוא אדיר, ותוכלו למצוא הצעות עבודה בתחומי המכירות השונים, מכירה בעגלות ושיווק מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, וגם עבודות שאינן מכירתיות, כגון, לימוד אנגלית, שמרטפות וכו'.

לטייל בניו יורק ולנגוס מהתפוח הגדול

ישראלים רבים בוחרים לחפש יעד מיוחד שיאפשר להם לשלב בין עבודה בחו"ל לבין מקום שיש בו הרבה דברים לעשות. ניו יורק זו העיר הכי מיוחדת בעולם. תוכלו למצוא בעיר מסעדות מכל הסוגים, מופעי תרבות, פאבים, מועדוני לילה, וכל דבר שרק תעלו על הדעת, מקטן ועד גדול. כך שאין ספק שאם אתם רוצים לגור בעיר שיש בה הכל מהכל, ניו יורק זה המקום האולטימטיבי ביותר שניתן להעלות על הדעת בהקשר הזה.

בדומה למרבית הערים ברחבי העולם, ככל שתרחיקו יותר מהמרכז, כך תוכלו להנות ממחירים יותר זולים. אם אתם מעוניינים לחסוך כסף בסופו של דבר על ידי עבודה בחו"ל בשילוב עם טיול, אז כנראה שכדאי לכם לחפש דירה שמצד אחד תהיה קרובה למקום העבודה, אך מצד שני תהיה זולה ככל שניתן. רק תקחו בחשבון שבהשוואה לערים אחרות בעולם, מחירי הנדל"ן בניו יורק נחשבים ליקרים למדי, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון כאשר בוחרים לגור שם.

 

שלח