פספורט קארד

פספורט קארד

לנסוע לחו"ל בראש שקט

נוסעים לחו"ל? רוצים להיות בטוחים שאתם מבוטחים באופן האולטימטיבי לקבלת שירות רפואי מקצועי ותשלומיו ללא כל בעיה או עיכובים ? הרי שהחידוש האחרון והמתקדם בתחום ביטוחי הנסיעות השונים - "פספורט קארד" הוא המענה המושלם בעבורכם בשימוש בכרטיס מגנטי קל לתפעול ונוח לשימוש תוכלו בעצם לשלם על הטיפולים הרפואיים, על כבודה אבודה (לחידוש הביגוד, התמרוקים החסרים וכיוב') ועל הוצאות נלוות המאושרות בפוליסה, ובכך לא תצטרכו להמתין שעות ארוכות לנציגי חברות הביטוח או שמא לקבל אישורים מיוחדים ולהשתתף בהוצאות כלכליות על "דמי השתתפות".

איך זה עובד?

פשוט מטעינים את הכרטיס בכסף ומשלמים כל הוצאה רפואית בלי להוציא מהכיס ולרדוף אחרי חברות הביטוח לקבלת החזרים ולמילוי והגשת טפסים, שכן היתרון הנכסף בשימוש בכרטיס בחו"ל מתבסס על כל מקרה ביטוחי שלא יקרה במגוון כיסויים נרחב.

מה הם הכיסויים הניתנים למחזיקי כרטיס פספורט – קארד ?

הכיסויים הניתנים למחזיקי כרטיס "passportcard" הינם כיסויים בלעדיים של החברה, כלל הכיסויים חושבו וגובשו לצורך התאמה מושלמת ללקוחות החברה המעוניינים בביטוח נסיעות אמין וזמין – מבלי השתתפות עצמית, תביעות או ניירת מיותרת.
על כן, בגיבוש והתאמת הכיסויים הניתנים ללקוחותינו, הקפדנו להתאים מגוון נרחב ואפשרויות שונות המטיבים עם הלקוח ומאפשרים נסיעתו הבטוחה והנעימה ליעדו, ובכך שילבנו את הכיסויים הבאים כחלק בלתי נפרד מפוליסה מתבקשת זו :

  • משיכה מידית של 150$ לרכישה עצמאית במקרים של אובדן או עיקוב של מזוודות.
  • אפשרות לכיסוי נרחב של עד 2,500$ בכבודה (מזוודות ורכוש).
  • ליווי רפואי והטסה רפואית לישראל בפינוי אווירי (במקרה הצורך).
  • כיסוי במקרים של רעידות אדמה.
  • מענה רפואי טלפוני המאויש על ידי צוות רופאים בכירים – 24 שעות ביממה.
  • איתור וחילוץ – לבוחרים בכיסוי זה.
  • ועוד שלל כיסויים והטבות המתאפשרים אך ורק למחזיקי כרטיס "passportcard"

לא סוגרים דירת נופש בלי לבטח את עצמכם. פנו כבר עכשיו אל מיטב המומחים של חברת פספורט - קארד להתאמת פוליסה מושלמת לטיול הקרוב שלכם.

 

שלח